Autisme

Ze hadden het er vandaag op radio 1 over: autisme op de werkvloer. Ik hoorde het onderweg naar het werk en ik dacht aan iets wat al een paar keer in me opkwam.

Onderweg is er namelijk iets wat me soms tegen de borst stoot. Af en toe zie ik soms onduidelijke signalisatie of ronduit foute signalisatie. Een aantal keer had ik me al afgevraagd of het geen idee was om een paar autisten de baan op te sturen. Misschien is het wat moeilijk om hen een willekeurige route te laten rijden maar laat hen alle borden en wegmarkeringen nakijken. Volgens mij kunnen ze een heel goede job verrichten. Als er nog wat geld is om de borden aan te passen, dan zal ook ik weer een beetje minder opgejaagd me op de baan begeven.

Leave a Reply

